Jelenleg üres a kosarad.
Az új generációs MFS8C/9.9CY(W) 200 cm³-es modellek már elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel (EFI – Electronic Fuel Injection) lettek tervezve.
Az akkumulátor nélküli EFI-rendszerű modell a legkönnyebb 2-hengeres 8/9,9 lóerős motor a piacon, amely számos fejlesztést kapott elődjéhez képest.
Az EFI-rendszer bevezetése mellett a Tohatsu több kulcsfontosságú újítást is alkalmazott ezen a modellen.
Megőriztük a Tohatsu márkanévhez kötődő tartósságot és megbízhatóságot amit a tulajdonosok nagyra értékelnek, miközben üzemanyag-takarékos, könnyen szállítható négyütemű motorokat biztosítunk a részükre.
Ezek a 8 lóerős külmotorok kompakt a kategóriájában a legkönnyebb 2-hengeres elektronikus üzemanyag-befecskendezésű motor a piacon.
• Digitális gyújtási rendszer a gyorsabb indításért gázreakcióért
• Könnyű és gyors kézi indítás
• Sekély vizi hajtás
• 6 pontos Trim állítási lehetőség*
• Állítható kormány szorosság és trib tab a könnyebb kormányzásért*
A csillagoknak a megjegyzése a másik régi motornál is fent volt, azt ide is fel kell tenni mint ott volt.
• Propellerkipufogós rendszer a csendesebb működés érdekében
• Termosztáttal szabályozott hűtőrendszer az állandó motorhőmérsékletért
• Rozsdamentes vízpumpacsésze és alaplap a tartósság érdekében
• Kiváló minőségű tengeri alumíniumötvözet, amely maximális védelmet nyújt a korrózió ellen
• Cink bevonat a vízjáratokban a jobb korrózióállóság végett
• 12 literes üzemanyagtank és a hozzá tartozó szerelvények
• Alumínium propeller
• Alacsony olajnyomás visszajelző
• Bukóslusz
• Sebességben indítás tiltás biztonság érdekében
• Maximális fordulatszám szabályzás*
*bizonyos modellek esetén
A motorolajat egyik motor sem tartalmazza!

Az EFI rendszer egyenletes indítást, alapjárati stabilitást és üzemanyag-hatékonyságot biztosít. Ezenkívül az EFI rendszer kiküszöböli a karburátoros modelleknél tapasztalt problémákat, például az etanollal kapcsolatos problémák miatti eltömődést és a karburátor karbantartási szükségletét.

A vízhűtéses üzemanyag-szivattyú immár az MFS8C/9.9CY(W) alapfelszereltsége, amely egyenletes indítást, stabil alapjáratot és optimális működést biztosít.

Az ergonomikus kialakítású kormánykar magában foglalja a váltókart, leállító kapcsolót, a gázkarszorosság beállítását és az elektromos billentés kapcsolóját (PT-modellek esetén) a könnyebb hozzáférés és a manőverezhetőség érdekében.

Amellett, hogy a váltó- és fojtószelep-kábelek és vezetékek a fogantyún keresztül kerültek elvezetésre, a jobb megjelenés mellett az új hordozófogantyú felülete 40%-kal megnövekedett a könnyebb szállíthatóság érdekében.

Karos modellek esetén az alsó burkolat jobb oldalán találhatóak míg a távvezérlésű modellek esetén pedig az alsó burkolat elején középen.

Más Tohatsu modellekhez hasonlóan, mint például az MFS9.9E-MFS140A, az öblítő portot áthelyezték a középső részbe a még könnyebb hozzáférés érdekében. Az édesvízi öblítés most egyszerűbb, mint valaha, mivel nincs szükség speciális szerszámokra.

A dönthető fogantyúhoz gumi markolat került a könnyebb kézi billentés és szállítás érdekében.
Továbbfejlesztett súlypontA súlypont kissé eltolódott a motor eleje felé, ami további 19%-kal csökkenti a kézi billentéshez szükséges erőt.

A Tohatsu tervezési filozófiája alapján a burkolat megjelenése az MFS2.5-MFS30-hoz modellcsalád megjelenésébe illeszkedik.

* A súlyspecifikáció a legkönnyebb változaton alapul.
** Az FC-W® a National Marine Manufacturers Assoc. bejegyzett védjegye. (NMMA)
A specifikációk és leírások előzetes értesítés nélkül változhatnak.

Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.