Jelenleg üres a kosarad.
*30 lóerőig a műszerek választható plusz opciók
*40 lóerőtől felfelé a fordulatszám és trim visszajelző műszereket is tartalmazza a vételár.
*75 lóerőtől felfelé az üzemanyag tank nem tartozék.
Az MFS75-115A sorozatunk 140 lóerősre bővült. Dinamikus kialakításával és kifinomult részleteivel az MFS140A kiemelkedő nyomatékot, nagyobb tartósságot optimalizált súlyt és sima működést biztosít.
Az iparágban elsőként alkalmazott technológia 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszer páratlan nyomatékot biztosít a motor teljes fordulatszám tartományában. Ennek köszönhetően jobbak a gyorsulási mutatók, valamint a végsebesség is hamarabb érhető el, hiszen minél magasabb a nyomaték, annál nagyobb erőt képes leadni a motor, így a közegellenállást is gyorsabban leküzdi.
Ezeket a motorokat széleskörű felhasználás jellemzi, így minden helyzetben megállja a helyét, legyen az akár egy nehezebb lakóhajó/munkahajó, vagy egy ultra könnyű sporthajó.
Az MFS 140A hasonló teljesítményt produkál, mint számos 150 lóerős hajómotor, hiszen bizonyos esetekben a súlykülönbség akár 40 kg is lehet.
A Simpliq™ technológiával tervezett MFS140A SOHC-4V kialakítású, a gyújtógyertyák az égesterek közepén helyezkednek el a leghatékonyabb égés érdekében, az optimális hőelvezetés mellett. Ezek összessége biztosítja az erőt és a dinamizmust, mindezt hatékony üzemanyag fogyasztás mellett.
Két ellenkező forgásirányú MFS140A egyidejű használatával még tovább javítható a manőverezhetőség, a stabilitás, és az erő.
A motorolajat egyik motor sem tartalmazza!
75 lóerő felett az üzemanyag tank nem tartozék!

A „4-2-1 Performance Tuned Exhaust” izometrikus összesített kipufogócső maximalizálja a nyomatékot és a gyorsulási teljesítményt. Ez az egyedi kialakítás az iparágban az első, és csak a Tohatsu külmotorokon található meg. Azáltal, hogy minden kipufogójáratot egyenlő hosszúságúra terveztek, az egyes hengerek kipufogógázainak összevonása extra szívást hoz létre, amely segíti a hatékonyabb kipufogógáz öblítését a motorból. Ez teljesen kiküszöböli a kipufogógáz rossz áramlásának a lehetőségét, és drasztikusan javítja a teljesítményt.

A 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogó rendszerből az MFS75/90/115/140 rendelkezik a legnagyobb nyomatékkal, amellyel hamarabb síklásba kerül, és gyorsabban érheti el a végsebességet, mint bármely más versenytárs.

A tartósság és a súlycsökkentés érdekében a Tohatsu minden viszonylag nehéz alkatrészt tömegét optimalizálta, mint például a hengerfejet, a kipufogócsonkot, a motortalpat, az olajteknőt, a hajtóművet stb. Ezenkívül speciális eloxálási eljárást alkalmaztak minden fő alumínium alkatrészen a motor élettartamának meghosszabbítása érdekében.

Az MFS75/90/115/140 egyedülálló SOHC-4V kialakítással rendelkezik a kategóriájában, ahol a versenytársak SOHC-2V vagy DOHC-4V-s rendszereket használnak.A gyújtógyertyák stratégiailag az égésterek közepén vannak elhelyezve a leghatékonyabb égés érdekében, optimális hővezetés mellett, ami hatékony működést és üzemanyag-takarékosságot eredményez.

Az egyenletes hosszúságú szívócsonkkal, a 4-2-1 teljesítményre hangolt kipufogórendszerrel és a finomhangolt ECU-val az MFS75/90/115/140 izgalmas és teljesítményt ihletett motorhangot biztosít. A nagy kapacitású segédkipufogón belül a hangok visszaverődnek, hogy csillapítsák a kipufogó zaj áramlást, ami hozzájárul a legalacsonyabb alapjárati zajhoz.

A finomhangolt ECU programozásával az MFS75/90/115/140-et úgy tervezték, hogy szükség esetén javítsa a gyorsulást, hogy a hajó gyorsabban kerüljön síklásba. A maximális gázállást felismeri az ECU, és lehető legnagyobb teljesítmény elérése érdekében optimalizálja az égést. Ezzel egyidejűleg optimalizálja és megfelelő mennyiségű levegőt és a szükséges üzemanyagot, így a levegő/üzemanyag keverék alkalmasabb a hirtelen gyorsításra, a nagyobb nyomaték elérése érdekében. Hiszen minél nagyobb a forgatónyomatéka, annál nagyobb a gyorsulás, ami jobb rajtdinamikát és ezáltal a hajónk gyorsabb siklását eredményezi. (Kattintson ide)

A többfunkciós irányító ergonomikus kialakítású, elöl elhelyezett nagy váltókarral és hosszabb gázkarral rendelkezik, a markolat végén található PTT (Power Trim & Tilt) kapcsolóval a könnyebb kezelés és manőverezhetőség érdekében. A különböző szél- és áramlati viszonyok kiegyensúlyozása érdekében a szabályozható alapjárati rendszer lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a kapcsoló megnyomásával a legjobb alapjárati sebességet válassza ki az 5 különböző fordulatszám-tartományból.

Az opcionális TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) 4,3 hüvelykes LCD-kijelző a CAN-BUS hálózathoz csatlakozik, és közvetlenül kommunikál a motor ECU-jával. A motoradatok, hibakódok és riasztások az LCD-kijelzőn jelennek meg.

* A súlyspecifikáció a legkönnyebb változaton alapul.
** Az FC-W® a National Marine Manufacturers Assoc. bejegyzett védjegye. (NMMA)
A specifikációk és leírások előzetes értesítés nélkül változhatnak.

LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK:
Csak bejelentkezett és a terméket már megvásárolt felhasználók írhatnak véleményt.